Skocz do zawartości
TakiJakTy

Regulamin trybu RPG

Rekomendowane odpowiedzi

Regulamin serwera RPG
ostatnia aktualizacja: 10.10.2020

§1 Postanowienia ogólne

  1. Poniższy regulamin określa zasady panujące na trybie RPG serwera game-box.pl.
  2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
  3. Administracja ma pełne prawo do modyfikowania regulaminu bez konieczności wcześniejszego informowania
    Użytkowników o zmianach.
  4. Szukanie różnych sposobów w celu uniknięcia kary lub wykorzystywanie luk w regulaminie jest równoznaczne z blokadą permanentną.
  5. Administracja zastrzega sobie prawo do nadania innej kary niż przewiduje taryfikator lub wydania zezwolenie na wyjątkową karę,
    jeżeli uzna to za stosowne.
  6. Administracja nie odpowiada za treści udostępniane przez Graczy na czacie, lecz stara się, by były one zgodne z regulaminem.
  7. Zawartość serwera, którą tworzą Użytkownicy oraz Administracja, jest własnością game-box.pl
  8. Regulamin odwołujący się do czatu dotyczy również wiadomości prywatnych.
  9. Zakazane są nazwy użytkownika o treści wulgarnej, obraźliwej oraz na ogół uznanej za niestosowną/niemoralną.
  10. Pożyczanie przedmiotów, pieniędzy innym graczom odbywa się na własną odpowiedzialność.
    1. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za zwroty przedmiotów lub pieniędzy.
  11. Zabrania się tworzenia multikont w celu zarobkowym.
    1. Multikonta powinny być zgłoszone administracji.
  12. Zabrania się tzn. "account boosting" polegającego na boostowaniu konta innego gracza.
  13. Zakazuje się gardowania podczas walki z innym graczem.
    1. Gardować można natomiast, gdy atakujemy potwora.
      1. Zakazane jest bycie oddalonym od klawiatury podczas gardowania.

§2 Zasady chatu globalnego

  1. Gracz łamiący regulamin otrzymuje karę adekwatną do popełnionego czynu zgodnie z Taryfikatorem Kar.
  2. Każdy Użytkownik posiada prawo do wyrażania własnego zdania, jednak w sposób kulturalny i szacunkiem do drugiej osoby.
  3. Na chacie globalnym nie dopuszcza się: spamowania, nadużywania CapsLock`a, floodowania oraz innych typów wiadomości utrudniających komunikację między Użytkownikami.
  4. Administracja ma prawo do zablokowania/wyczyszczenia chatu, jeżeli uzna to za stosowne.
  5. Na serwerze obowiązuje bezwzględny zakaz obrażania, znieważania, nękania oraz innych zachowań podchodzących pod agresywne wobec  innych Użytkowników oraz Administracji.
  6. Zakaz nadużywania wulgaryzmów, z błędem oraz ocenzurowane również zaliczane są do wulgaryzmów.
  7. Gracz jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu i taryfikatora kar.
  8. Zakaz rozpowszechniania i udostępniania na serwerze danych osobowych Użytkowników i Administracji (nazwiska, facebook'i, numery telefonów, adresy zamieszkania etc.)
  9. Zakaz rozpowszechniania na serwerze treści o charakterze komunistycznym, erotycznym,
    nazistowskim, faszystowskim, rasistowskim etc.
  10. Zakaz proszenia Administrację serwera o rangi, itemy itp.

§3 Zasady chatu prywatnego

  1. Zabrania się reklamowania pod każdą postacią (adresów IP serwerów; linki do różnych stron internetowych, portali społecznościowych. Dozwolone one są jeśli użytkownik posiada odpowiednią do tego rangę.
  2. Administracja posiada prawo do moderowania prywatnych wiadomości, ale ich treść nadal pozostaje anonimowa.
    1. Administracja zastrzega sobie prawo do użycia treści wiadomości w wyjątkowych sytuacjach np. Treść stanowi dowód winy.
  3. Gracz ma prawo zgłosić Administratorowi obrazę swojej osoby w prywatnej konwersacji przez innego gracza.
  4. W przypadku złamania regulaminu, Administracji przysługuje prawo do ingerencji w prywatne wiadomości Graczy.
  5. W wiadomościach prywatnych również obowiązują zasady ujęte w §3 Zasady chatu globalnego

§4 Użytkownicy serwera

  1. Użytkownicy posiadają pełne prawo do zgłaszania błędów, składania propozycji lub skarg na Użytkowników,
    jaki Administracje serwera.
  2. Użytkownikom serwera przysługuje prawo do proszenia i otrzymania pomocy od Administracji.
  3. Każdy gracz posiada możliwość utworzenia własnego sklepu.
  4. Użytkownicy posiadają prawo do odwołania się od kary nadanej przez Administratora na Discordzie.
  5. Użytkownik ma do dyspozycji komendę "/helpop <treść>" w celu uzyskania pomocy od Administracji lub zadania pytania.
  6. Użytkownik serwera zobowiązuje się do zgłoszenia Administracji oraz osób, które dopuściły się złamania regulaminu.
  7. Każdy użytkownik zobowiązany jest do zgłaszania Administracji błędów oraz bugów występujących na serwerze,
    za pomocą wiadomości prywatnej na discordzie.
  8. Właściciel serwera ma prawo do nadania rangi użytkownikowi, który nie napisał podania przez forum.


§5 Kradzieże, zgłoszenia, oszustwa i niedozwolone modyfikacje

  1. Gracz ma możliwość zgłoszenia innego Użytkownika za pomocą komendy "/helpop <treść"
    lub napisanie wiadomości na kanale "skargi" na serwerowym discordzie.
  2. Jeżeli Gracz posiada/korzysta z niedozwolonych modyfikacji otrzymuje karę przewidzianą w taryfikatorze.
  3. Gracz podczas sprawdzania posiada możliwość przyznania się do modyfikacji. Skutkuje to nadaniem „lżejszej” kary.
  4. W celu zgłoszenia gracza należy posiadać dowód na winę gracza.
  5. Administracja bez dowodów nie ma możliwości nadania kary;
    1. Administracja zastrzega sobie prawo do przyjęcia zgłoszenia bez dowodów.
  6. Na prośbę gracza zgłoszenie może pozostać anonimowe.
  7. Zakazuje się wykorzystywania bugów gry lub serwera. Taki fakt należy zgłosić Administracji.
  8. Na serwerze zakazuje się używania wszelkiego typu wspomagaczy ułatwiających rozgrywkę, takich jak: skrypty, programy i sterowniki do myszek komputerowych. Macro jest dozwolone do 11 cps.
  9. Na serwerze zakazuje się oszukiwanie w taki sposób, aby odebrać innemu Graczowi przedmioty bez jego zgody.
  10. Zakazuje się handlu przedmiotami w jakichkolwiek innych gracz czy serwerach nie należących do naszego serwisu.
  11. Grożenie graczom banem lub inną karą jest zabronione.

§6 Klany

  1. Każdy gracz ma prawo do dołączenia lub założenia swojej gildii.
  2. Tagi klanu oraz rozwinięcia nie powinny;
    1. Być obrażające.
    2. Zawierać wulgaryzmów.
    3. Zawierać treści zakazanych przez regulamin.
  3. Administrator ma prawo angażować się w klan gdy;
    1. Uzna to za stosowne.
    2. Poprosi go o to Lider klanu.
  4. Administrator nie ma obowiązku zwracać jakichkolwiek kosztów związanych z klanem (koszt założenia etc.)
  5. Czat klanu służy do komunikowania się członków klanu.
    1. Treści pisane na czacie nie powinny;
      1. Obrażać innych graczy, administracji lub serwera.
      2. Działać na szkodę serwera (reklamowanie etc.).
      3. Zawierać treści zakazanych przez regulamin.
    2. Administrator ma wgląd na czat danego klanu.
  6. Moderator klanu nie ma prawa ingerować w klan bez wiedzy oraz zezwolenia jego lidera.

§7 Postanowienia końcowe

  1. Zmian powyższego regulaminu może dokonać tylko i wyłącznie Właściciel serwera.
  2. Prawo działa wstecz.
  3. Wchodząc na serwer automatycznie akceptujesz powyższy regulamin.
  4. Właściciel Serwera game-box.pl nie wyraża zgody na kopiowanie powyższego regulaminu, gdyż stanowi on własność serwera.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

20.10.2020:

  • Dodano punkt §1.10 oraz §1.10.1 mówiący o pożyczaniu własności innym graczom.
  • Prawo działa wstecz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

31.10.2020:

  • Dodano punkt §1.12, mówiący o tzn. "account boosting".
  • Dodano punkt §7.2, mówiący o działaniu wstecz prawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

14.11.2020:

  • Dodanie punktu §1.13 oraz §1.13.1 mówiący o gardowaniu podczas rozgrywki na serwerze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...